Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teoria przywiązania - czy ma znaczenie dla nauczyciela wychowania przedszkolnego

Tytuł:
Teoria przywiązania - czy ma znaczenie dla nauczyciela wychowania przedszkolnego
Autorzy:
Ludorowska, Agnieszka
Temat:
Przywiązanie (psychol.)
Dziecko w wieku przedszkolnym - psychologia
Szukaj w:
Wychowanie w Przedszkolu. - 2020, nr 10, s. 64-66.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00749naa#a2200169#i#4500
001 0833100366111
003 CIECH 002
005 20230508121316.6
008 201222s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Ludorowska, Agnieszka. %e Autor
245 1 0 %a Teoria przywiązania - %b czy ma znaczenie dla nauczyciela wychowania przedszkolnego / %c Agnieszka Ludorowska.
650 9 %a Przywiązanie (psychol.)
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym %x psychologia
773 0 # %i // %t Wychowanie w Przedszkolu. - %w (CIECH 002)0831900171069 %g 2020, nr 10, s. 64-66.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833100366111 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (22/12/2020) %d a_s (22/12/2020)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies