LDR |
|
|
02825cam#a2200697#i#4500 |
001 |
|
|
0833100365355 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20250617200536.5 |
008 |
|
|
201001s2020####pl###########|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2020/31477 |
020 |
|
|
%a 9788323542445 %q (oprawa miękka) |
020 |
|
|
%z 9788323542605 %q (EPUB) |
020 |
|
|
%z 9788323542520 %q (PDF) |
020 |
|
|
%z 9788323542681 %q (MOBI) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000778195 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911568894605606 |
035 |
|
|
%a 991052749060805066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d BPPUL |
045 |
2 |
|
%b d2000 %b d2013 |
046 |
|
|
%k 2020 |
080 |
# |
|
%a 616.896 |
080 |
# |
|
%a 81'276-053.2 |
080 |
# |
|
%a 376-056.264 |
100 |
1 |
|
%a Sadowska, Elżbieta %c (językoznawca) %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Zachowania komunikacyjne dzieci z autyzmem : %b wpływ deficytów kompetencji komunikacyjnej na sposób porozumiewania się dzieci z autyzmem / %c Elżbieta Sadowska. |
246 |
3 |
0 |
%a Wpływ deficytów kompetencji komunikacyjnej na sposób porozumiewania się dzieci z autyzmem |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, %c 2020. |
300 |
|
|
%a 293, [1] strona ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Na podstawie rozprawy doktorskiej. |
504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 271-284. |
536 |
|
|
%a Współfinansowanie: Wydział Polonistyki (Uniwersytet Warszawski) |
648 |
# |
9 |
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Autyzm %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Dziecko autystyczne %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Język dziecka %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje komunikacyjne %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Komunikacja interpersonalna %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Komunikacja werbalna %2 DBN |
651 |
|
7 |
%a Polska %2 |
655 |
|
9 |
%a Monografia |
655 |
|
9 |
%a Raport z badań |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Językoznawstwo |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833100365355 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-235-4244-5 (oprawa miękka) |
920 |
|
|
%z ISBN 978-83-235-4260-5 (EPUB) |
920 |
|
|
%z ISBN 978-83-235-4252-0 (PDF) |
920 |
|
|
%z ISBN 978-83-235-4268-1 (MOBI) |
980 |
|
|
%a 616.896 %y Autyzm |
980 |
|
|
%a 81'276-053.2 %y Język dziecka. Mowa niemowlęca lub dziecięca |
980 |
|
|
%a 376-056.264 %y Nauczanie (rewalidacja) osób z zaburzeniami mowy. Pedagogika zaburzeń mowy. Logopedia. Patologopedia. Logoterapia |
981 |
1 |
|
%a 616.896:81'276-053.2:376-056.264 |
999 |
|
|
%b Iza (15/12/2020) %c Iza (15/12/2020 ; 000, 040, 080+, 648+, 651+, 655+, 920, 980+, 981+) %d Iza (15/12/2020) %r 2020 %c prolib (17/06/2025 ; 651) |