LDR |
|
|
02132cam#a2200541#i#4500 |
001 |
|
|
0833100362989 |
003 |
|
|
BPPLO |
005 |
|
|
20230508121259.1 |
008 |
|
|
180529s2016####pl#a#########|000#0#pol## |
020 |
|
|
%a 9788326225574 |
035 |
|
|
%a 991026337459705066 |
035 |
|
|
%a (PL-WaBN)b59858965-48omnis_nlop |
035 |
|
|
%a b59858965 |
035 |
|
|
%a (OCoLC)1042470841 |
035 |
|
|
%a (PL)b0000005985896 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910099971505606 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d BPPLO |
046 |
|
|
%k 2016 |
080 |
# |
|
%a 373.2 |
100 |
1 |
|
%a Osińska, Barbara %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Trampolina + : %b emocje. %n 1 / %c [Barbara Osińska ; ilustracje: Elżbieta Śmietanka-Combik ; redaktor prowadzący: Iwona Sośnicka]. |
246 |
1 |
# |
%a Trampolina plus |
250 |
|
|
%a Wydanie pierwsze. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Szkolne PWN, %c copyright 2016. |
300 |
|
|
%a 24 strony : %b ilustracje ; %c 29 cm. |
336 |
|
|
%a Obraz %b sti %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Druki ulotne |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Przedszkola |
500 |
|
|
%a Opis według okładki. |
500 |
|
|
%a Trampolina+ to kolekcja zeszytów ćwiczeń, książek i pomocy edukacyjnych, wspomagająca wszechstronny rozwój przedszkolaków. |
504 |
|
|
%a Bibliografia s. 24. |
650 |
|
9 |
%a Uczucia %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Wychowanie przedszkolne %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje emocjonalne |
655 |
|
9 |
%a Karty pracy ucznia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Sośnicka, Iwona %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Śmietanka-Combik, Elżbieta %e Ilustracje |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Szkolne PWN. %e Wydawca. %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833100362989 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-262-2557-4 |
980 |
|
|
%a 373.2 %y Wychowanie przedszkolne. Nauczanie przedszkolne |
999 |
|
|
%b es (13/11/2020) %c es (13/11/2020 ; 000, 040, 080+, 250+, 260, 500+, 650+, 655+, 920, 980+) %d es (13/11/2020) %r 2016 |