LDR |
|
|
02244cam#a2200529#i#4500 |
001 |
|
|
0833100361913 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121256.8 |
008 |
|
|
200817s2020####pl#a#########|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2020/27067 |
020 |
|
|
%a 9788377442005 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000734200 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911544480305606 |
035 |
|
|
%a 991052739981705066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
046 |
|
|
%k 2004 |
080 |
# |
|
%a 615.851 |
080 |
# |
|
%a 376-056.264 |
100 |
1 |
|
%a Ernsperger, Lori. %e Autor |
245 |
0 |
0 |
%a Zjedz coś : %b proste i skuteczne sposoby radzenia sobie z awersjami pokarmowymi i problemami z odżywianiem się u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej i innymi trudnościami / %c Lori Ernsperger, Tania Stegen-Hanson ; przekład: Juliusz Okuniewski. |
246 |
1 |
# |
%i Tytuł oryginału: %a Just take a bite, %f 2004. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Grupa Wydawnicza Harmonia, %c 2020. |
300 |
|
|
%a 241, [2] strony : %b ilustracje ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Pedagodzy |
385 |
|
|
%a Rodzice |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 237-239, netografia na stronie 241. |
650 |
|
9 |
%a Jedzenie (czynność) %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Rozwój fizyczny dziecka %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Zaburzenia odżywiania %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Psychologia |
700 |
1 |
# |
%a Stegen-Hanson, Tania %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833100361913 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7744-200-5 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 615.851 %y Psychoterapia. Psychoanaliza jako terapia |
980 |
|
|
%a 376-056.264 %y Nauczanie (rewalidacja) osób z zaburzeniami mowy. Pedagogika zaburzeń mowy. Logopedia. Patologopedia. Logoterapia |
981 |
1 |
|
%a 615.851:376-056.264 |
999 |
|
|
%b mo (16/09/2020) %c mo (16/09/2020 ; 000, 040, 080+, 100+, 700-, 920, 980+, 981+) %d mo (16/09/2020) %r 2020 |