LDR |
|
|
02009cam#a2200481#i#4500 |
001 |
|
|
0833100361083 |
003 |
|
|
BPMLA |
005 |
|
|
20250617200856.8 |
008 |
|
|
200211s2019####pl#||||||||||||01#0|pol#| |
015 |
|
|
%a UWD 2020/5214 |
020 |
|
|
%a 9788324236015 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %e PNN %d BPMLA %d BPPLO |
045 |
2 |
|
%b d2017 %b d2019 |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 372.881.116.21 |
100 |
1 |
|
%a Kwak, Karolina. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Czy kopciuszek musi być dziewczyną : %b edukacja polonistyczna bez schematów rodzajowych / %c Karolina Kwak. |
260 |
# |
|
%a Kraków : %b Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, %c copyright 2019. |
300 |
|
|
%a 342, [5] stron, [12] stron tablic : %b fotografie, ilustracje ; %c 21 cm. |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Edukacja Nauczycielska Polonisty |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronach 323-333. Indeks. |
536 |
|
|
%a Współfinansowanie: Wydział Polonistyki (Uniwersytet Jagielloński) |
650 |
|
9 |
%a Gender |
650 |
|
9 |
%a Inność |
650 |
|
9 |
%a Język polski (przedmiot szkolny) |
650 |
|
9 |
%a Literatura dla dzieci |
650 |
|
7 |
%a Literatura dla młodzieży %2 |
650 |
|
9 |
%a Stereotyp |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie |
651 |
|
9 |
%a Polska |
655 |
|
9 |
%a Monografia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Literaturoznawstwo |
710 |
2 |
# |
%a Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas" %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Edukacja Nauczycielska Polonisty |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833100361083 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-242-3601-5 : %c zł 42 |
980 |
|
|
%a 372.881.116.21 %y Nauczanie języka polskiego |
981 |
1 |
|
%a 372.881.116.21 |
999 |
|
|
%b BT (17/08/2020) %c BT (17/08/2020 ; 000, 008, 020, 020-, 035-, 040, 080+, 100, 245, 246-, 336-, 337-, 338-, 650, 651+, 655+, 700-, 920, 920-, 980+, 981+) %d BT (17/08/2020) %c es (01/02/2021 ; 040) %r 2019 %c prolib (17/06/2025 ; 650) |