Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podejście tutorskie w pracy z uczniami o szczególnych uzdolnieniach

Tytuł:
Podejście tutorskie w pracy z uczniami o szczególnych uzdolnieniach
Autorzy:
Białek, Kinga
Temat:
Dziecko zdolne - nauczanie
Tutoring szkolny
Szukaj w:
Meritum. - 2020, nr 1, s. 18-27.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00679naa#a2200169#i#4500
001 0833100359672
003 CIECH 002
005 20230508121246.9
008 200616s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Białek, Kinga. %e Autor
245 1 0 %a Podejście tutorskie w pracy z uczniami o szczególnych uzdolnieniach / %c Kinga Białek.
650 9 %a Dziecko zdolne %x nauczanie
650 9 %a Tutoring szkolny
773 0 # %i // %t Meritum. - %w (CIECH 002)0832100250247 %g 2020, nr 1, s. 18-27.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833100359672 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (16/06/2020) %d a_s (16/06/2020)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies