Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie silną marką

Tytuł:
Zarządzanie silną marką
Temat:
Marketing
Zarządzanie
Znak towarowy
Marka (ekonomia)
Rok wydania:
copyright 2019
Wydawca:
[Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media
ISBN:
9788363391799
Opis fizyczny:
444 strony : ilustracje ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 43808
Sygnatura:
MMLA 65 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSZUL 24664
Sygnatura:
WZUL 339.138 Żuromin
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies