LDR |
|
|
02054cam#a2200493#i#4500 |
001 |
|
|
0833100355168 |
003 |
|
|
BPPLO |
005 |
|
|
20230508121228.4 |
008 |
|
|
161214s2019####pl#a#########|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2016/37151 |
020 |
|
|
%a 9788377441190 |
040 |
|
|
%a BPPLO %c BPPLO %e PNN %d BPPLO |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
080 |
# |
|
%a 159.922.76-056.36 |
080 |
# |
|
%a 316.47 |
080 |
# |
|
%a 616.896 |
080 |
# |
|
%a 616-053.2 |
100 |
1 |
|
%a Baker, Jed. %e Autor. |
245 |
1 |
0 |
%a Ilustrowany podręcznik umiejętności społecznych : %b trening komunikacji, zabawy i emocji dla dzieci z autyzmem / %c Jed Baker ; przekł. Zuzanna Kalicka-Karpowicz. |
250 |
|
|
%a Wydanie I, dodruk. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Grupa Wydawnicza Harmonia-Universalis, %c 2019. |
300 |
|
|
%a XXXI, [3], 198 s. : %b il. kolor. ; %c 21x30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
490 |
1 |
|
%a W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci |
504 |
|
|
%a Bibliogr. s. 198. |
650 |
|
9 |
%a Dziecko autystyczne %x psychologia |
650 |
|
9 |
%a Dziecko autystyczne %x socjologia |
650 |
|
9 |
%a Grupy rówieśnicze %x a wsparcie społeczne |
650 |
|
9 |
%a Niedostosowanie społeczne %x zapobieganie |
655 |
|
9 |
%a Poradniki |
700 |
1 |
# |
%a Kalicka-Karpowicz, Zuzanna. %e Tł. |
710 |
2 |
# |
%a Harmonia Universalis. %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833100355168 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7744-119-0 |
980 |
|
|
%a 159.922.76-056.36 %y Psychologia dzieci niepełnosprawnych umysłowo |
980 |
|
|
%a 316.47 %y Stosunki społeczne. Stosunki interpersonalne. Stosunki międzyludzkie. Stosunki między grupami a jednostkami |
980 |
|
|
%a 616.896 %y Autyzm |
980 |
|
|
%a 616-053.2 %y Choroby dziecięce. Pediatria |
981 |
1 |
|
%a 159.922.76-056.36:316.47:616.896:616-053.2 |
999 |
|
|
%b es (27/01/2020) %d es (27/01/2020) %c es (27/01/2020 ; 008, 040, 246-, 250+, 260, 500-) %r 2019 |