LDR |
|
|
02153cam#a2200469#i#4500 |
001 |
|
|
0833000353285 |
003 |
|
|
BPZUL |
005 |
|
|
20230508121218.0 |
008 |
|
|
191220s2019####pl#a#####f###|000#0#pol#c |
020 |
|
|
%a 9788380802148 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000474905 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911300386905606 |
035 |
|
|
%a 991052577568605066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d BPZUL %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 376-056.36 |
080 |
# |
|
%a 372.4 |
100 |
1 |
|
%a Borowska-Kociemba, Agnieszka. %e Autor |
245 |
0 |
0 |
%a Mój rok : %b karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. %n Cz. 1 / %c Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska. |
246 |
3 |
0 |
%a Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2019. |
300 |
|
|
%a Teka (111 kart, [1] strona) : %b ilustracje ; %c 31 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne |
385 |
|
|
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
521 |
8 |
|
%a Dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mającymi trudności w uczeniu się. |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie zintegrowane %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Krukowska, Małgorzata %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000353285 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8080-214-8 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 376-056.36 %y Nauczanie (rewalidacja) osób upośledzonych umysłowo. Pedagogika upośledzonych umysłowo. Oligofrenopedagogika |
980 |
|
|
%a 372.4 %y Nauczanie początkowe |
981 |
1 |
|
%a 376-056.36:372.4 |
999 |
|
|
%b sp (30/12/2019) %c sp (30/12/2019 ; 000, 040, 920) %c sp (03/01/2020 ; 100+, 700-) %c bl (03/02/2020 ; 040, 080+, 980+, 981+) %d bl (03/02/2020) %r 2019 |