LDR |
|
|
02076cam#a2200541#i#4500 |
001 |
|
|
0833000351252 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20230508121208.4 |
008 |
|
|
190604s2019####pl#ad########|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2019/17916 |
020 |
|
|
%a 9788381422314 |
020 |
|
|
%a 9788381422321 (e-ISBN) %q e-ISBN |
040 |
|
|
%a BPPUL %c BPPUL %e PNN %d BPPUL |
045 |
2 |
|
%b d1918 %b d2018 |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 373.2 |
080 |
# |
|
%a 373.3.046-021.64 |
245 |
0 |
0 |
%a Horyzonty dziecięcych znaczeń : %b granice - rozpoznania - perspektywy / %c pod redakcją Moniki Wiśniewskiej-Kin, Jolanty Bonar, Anny Buły. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2019. |
300 |
|
|
%a 178, [1] strona : %b ilustracje [w tym kolorowe] ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Wczesna Edukacja |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia przy pracach. |
650 |
|
9 |
%a Myślenie twórcze %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie początkowe %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Pedagogika wczesnoszkolna %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie klas początkowych %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Wychowanie przedszkolne %2 DBN |
655 |
|
9 |
%a Praca zbiorowa |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Bonar, Jolanta %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Wiśniewska-Kin, Monika %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Buła, Anna %e Redakcja |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Wczesna Edukacja |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000351252 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8142-231-4 |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8142-232-1 (e-ISBN) |
980 |
|
|
%a 373.2 %y Wychowanie przedszkolne. Nauczanie przedszkolne |
980 |
|
|
%a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe (I-III) |
981 |
1 |
|
%a 373.2:373.3.046-021.64 |
999 |
|
|
%b Iza (21/11/2019) %d Iza (21/11/2019) %c Iza (21/11/2019 ; 020, 040, 245, 300, 920, 920-, 920+) %r 2019 |