LDR |
|
|
01896cam#a2200481#i#4500 |
001 |
|
|
0833000351146 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20230508121207.2 |
008 |
|
|
190823s2019####pl#a###b#f###|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2019/25662 |
020 |
|
|
%a 9788380801929 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000398784 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911239833905606 |
035 |
|
|
%a 991052556996605066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d BPPUL |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 373.3.046-021.64 |
100 |
1 |
|
%a Podleśna, Małgorzata %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Zostanę programistą : %b pierwsze zadania z kodowania dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej / %c Małgorzata Podleśna. |
246 |
3 |
0 |
%a Pierwsze zadania z kodowania dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2019. |
300 |
|
|
%a 84 strony : %b ilustracje ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Dzieci |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 6-8 lat |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 9-13 lat |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Kody %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Programowanie (informatyka) %2 DBN |
655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Informatyka i technologie informacyjne |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000351146 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8080-192-9 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe (I-III) |
981 |
1 |
|
%a 373.3.046-021.64 |
999 |
|
|
%b Iza (20/11/2019) %c Iza (20/11/2019 ; 000, 040, 080+, 260, 655+, 920, 980+, 981+) %d Iza (20/11/2019) %r 2019 |