LDR |
|
|
02106cam#a2200529#i#4500 |
001 |
|
|
0833000351041 |
003 |
|
|
BPZUL |
005 |
|
|
20230508121206.7 |
008 |
|
|
170627s2017####pl#o#####f###|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2017/22408 |
020 |
|
|
%a 9788374896863 |
040 |
|
|
%a BPZUL %c BPZUL %e PNN %d BPZUL |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
046 |
|
|
%k 2005 |
080 |
# |
|
%a 159.942 |
080 |
# |
|
%a 159.9 |
080 |
# |
|
%a 37.018.1 |
100 |
1 |
|
%a Brazelton, T. Berry %d (1918- ). %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Złość i agresja u dzieci / %c Thomas B. Brazelton [oraz] Joshua D. Sparrow ; przekład Agnieszka Cioch. |
250 |
|
|
%a Wydanie 2. |
260 |
# |
|
%a Sopot : %b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, %c 2018. |
300 |
|
|
%a 182, [1] strona : %b fotografie ; %c 21 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Poradniki i przewodniki |
388 |
1 |
|
%a 2001 |
500 |
|
|
%a Wydanie 1. pt.: Dzieci pełne złości. Na okładce: Pomóż dziecku uporać się z trudnymi emocjami!. |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronach 179-[183]. |
650 |
|
9 |
%a Agresywność |
650 |
|
9 |
%a Dzieci |
650 |
|
9 |
%a Gniew |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka |
650 |
|
9 |
%a Samokontrola |
650 |
|
9 |
%a Wychowanie w rodzinie |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
658 |
|
|
%a Rodzina, relacje międzyludzkie |
700 |
1 |
# |
%a Sparrow, Joshua D. %e Autor. |
710 |
2 |
# |
%a Cioch, Agnieszka. %e Tłumaczenie. |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000351041 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7489-686-3 |
980 |
|
|
%a 159.942 %y Emocje. Uczucia. Nastroje. Nastrój obniżony (depresja), nastrój wzmożony (euforia, ekstaza, mania), labilność |
980 |
|
|
%a 37.018.1 %y Wychowanie w domu. Wychowanie w rodzinie. Pedagogika rodzinna |
980 |
|
|
%a 159.9 %y Psychologia |
981 |
1 |
|
%a 159.942:159.922.7:37.018.1 |
999 |
|
|
%b sp (18/11/2019) %d sp (18/11/2019) %c sp (18/11/2019 ; 040, 260) %c sp (18/11/2019) %c sp (18/11/2019 ; 080, 980-, 980+) %c JS (21/11/2019 ; 020, 100) %r 2017 |