LDR |
|
|
02156cam#a2200517#i#4500 |
001 |
|
|
0833000350990 |
003 |
|
|
BPZUL |
005 |
|
|
20230508121206.9 |
008 |
|
|
190823s2019####pl###########|001#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2019/25656 |
020 |
|
|
%a 9788377441800 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000398721 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911239547705606 |
035 |
|
|
%a 991052556909405066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d BPZUL |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
046 |
|
|
%k 2015 |
080 |
# |
|
%a 376 |
245 |
0 |
0 |
%a Baw się i rośnij! : %b ponad 200 gier i zabaw, które pomogą dziecku z autyzmem zdobyć podstawowe umiejętności społeczne / %c Tali Field Berman, Abby Rappaport ; przekład: Katarzyna Masłowska. |
246 |
3 |
0 |
%a Ponad 200 gier i zabaw, które pomogą dziecku z autyzmem zdobyć podstawowe umiejętności społeczne |
246 |
1 |
# |
%i Tytuł oryginału: %a Play to grow!, %f 2015 |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Harmonia Universalis, %c 2019. |
300 |
|
|
%a 240 stron ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Rodzice |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Indeks. |
650 |
|
9 |
%a Autyzm %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Dziecko autystyczne %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Gry i zabawy %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje społeczne %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Berman, Tali Field %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Rappaport, Abby %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Masłowska, Katarzyna %e Tłumaczenie |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000350990 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7744-180-0 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 376 %y Wychowanie, kształcenie i nauczanie specjalnych kategorii osób. Szkolnictwo specjalne. Rewalidacja |
999 |
|
|
%b sp (15/11/2019) %c sp (15/11/2019 ; 000, 040, 080+, 920, 980+) %d JS (22/11/2019) %c sp (22/11/2019 ; 260) %c JS (22/11/2019 ; 080-, 080+, 980-, 980+) %r 2019 |