Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dzieci z trudnościami poznawczymi i emocjonalnymi w młodszym wieku : terapia i wspieranie

Tytuł:
Dzieci z trudnościami poznawczymi i emocjonalnymi w młodszym wieku : terapia i wspieranie
Temat:
Dziecko w wieku przedszkolnym
Nauczanie początkowe
Rozwój poznawczy
Terapia zajęciowa
Uczniowie klas początkowych
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Zaburzenia emocjonalne
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe UKSW
ISBN:
9788380905085
9788380905092
Opis fizyczny:
202 strony : ilustracje, fotografie, portrety, wykresy ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03164cam#a2200685#i#4500
001 0833000349596
003 CIECH 002
005 20230508121201.9
008 190514s2018####pl#aocdf#f###|000#0#pol##
015 %a PB 2019/15008
020 %a 9788380905085 %q wersja drukowana
020 %a 9788380905092 %q wersja elektroniczna
035 %a (PL)b1000000344765
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910719188505606
035 %a 991052531542405066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d CIECH 002
041 0 # %a pol %b eng
045 2 %b d2001 %b d2018
046 %k 2018
080 # %a 376-056.26/.36
080 # %a 376-058.53
080 # %a 159.922.7
245 0 0 %a Dzieci z trudnościami poznawczymi i emocjonalnymi w młodszym wieku : %b terapia i wspieranie / %c pod redakcją Emilii Śmiechowskiej-Petrovskij, Elżbiety Kwiatkowskiej.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe UKSW, %c 2018.
300 %a 202 strony : %b ilustracje, fotografie, portrety, wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje naukowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia przy pracach.
521 8 %a Dla studentów pedagogiki, pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pedagogiki specjalnej, a także pedagogów i nauczycieli, jak również dla naukowców zainteresowanych problematyką wsparcia dzieci młodszych.
536 %a Książka dofinansowana ze środków Miasta Stołecznego Warszawa. Książka dofinansowana z wkładu osobowego i rzeczowego Fundacji Pracownia Badań i Dynamizowania Rozwoju Vectis
546 %a Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym %2 DBN
650 9 %a Nauczanie początkowe %2 DBN
650 9 %a Rozwój poznawczy %2 DBN
650 9 %a Terapia zajęciowa %2 DBN
650 9 %a Uczniowie klas początkowych %2 DBN
650 9 %a Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych %2 DBN
650 9 %a Zaburzenia emocjonalne %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika %2 DBN
658 %a Psychologia %2 DBN
700 1 # %a Śmiechowska-Petrovskij, Emilia. %e Redakcja
700 1 # %a Kwiatkowska, Elżbieta %c (pedagog) %e Redakcja
710 2 # %a Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000349596 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8090-508-5 (wersja drukowana)
920 %a ISBN 978-83-8090-509-2 (wersja elektroniczna)
980 %a 376-056.26/.36 %y Nauczanie niepełnosprawnych fizycznie i umysłowo
980 %a 376-058.53 %y Nauczanie osób z trudnością adaptacji (niedostosowanych społecznie). Resocjalizacja
980 %a 159.922.7 %y Psychologia dziecka
981 1 %a 376-056.26/.36:376-058.53:159.922.7
999 %b mo (19/09/2019) %c mo (19/09/2019 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d mo (19/09/2019) %r 2018

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 58373
Sygnatura:
M 376 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies