LDR |
|
|
02000nam#a2200493#i#4500 |
001 |
|
|
0833000349584 |
003 |
|
|
BPZUL |
005 |
|
|
20240111123130.1 |
008 |
|
|
190916s2019####pl#a#########|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a UWD 2019/27735 |
020 |
|
|
%a 9788380801844 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000410958 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911250422705606 |
035 |
|
|
%a 991052562891605066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 372.851 |
080 |
# |
|
%a 376-056.36 |
100 |
1 |
|
%a Słupek, Kazimierz %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Matematyczne karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. %n Cz. 2 / %c Kazimierz Słupek. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a [Gdańsk] : %b Wydawnictwo Harmonia, %c [2019]. |
300 |
|
|
%a Teka (107, [1] karta) : %b ilustracje ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Matematyka (przedmiot szkolny) %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
655 |
|
9 |
%a Karty pracy ucznia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika %2 DBN |
658 |
|
|
%a Matematyka %2 DBN |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000349584 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a 978-83-8080-184-4 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 372.851 %y Nauczanie matematyki |
980 |
|
|
%a 376-056.36 %y Nauczanie (rewalidacja) osób upośledzonych umysłowo. Pedagogika upośledzonych umysłowo. Oligofrenopedagogika |
981 |
1 |
|
%a 372.851:376-056.36 |
999 |
|
|
%b bl (19/09/2019) %c bl (19/09/2019 ; 000, 040, 080+, 250-, 920, 980+, 981+) %d bl (19/09/2019) %c sp (11/01/2024) %r 2019 |