LDR |
|
|
02108cam#a2200481#i#4500 |
001 |
|
|
0833000349566 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121201.4 |
008 |
|
|
190830s########pl#ad########|000#0#pol## |
020 |
|
|
%a 9788323346333 %q (oprawa miękka) |
020 |
|
|
%z 9788323399742 %q (e-book) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000401472 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911239503605606 |
035 |
|
|
%a 991052556879005066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
045 |
2 |
|
%b d2010 %b d2017 |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 37.018.4-022.324 |
100 |
1 |
|
%a Worek, Barbara %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Uczące się społeczeństwo : %b o aktywności edukacyjnej dorosłych Polaków / %c Barbara Worek ; [recenzenci dr hab. Urszula Sztandar-Sztanderska prof. UW, dr hab. Marian Niezgoda prof. PWSW w Przemyślu]. |
246 |
3 |
0 |
%a O aktywności edukacyjnej dorosłych Polaków |
260 |
# |
|
%a [Kraków] : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c [copyright 2019]. |
300 |
|
|
%a 315, [1] strona : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronach 275-296. |
536 |
|
|
%a Finansowanie: Wydział Filozoficzny (Uniwersytet Jagielloński) |
650 |
|
9 |
%a Kształcenie ustawiczne %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Oświata dorosłych %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika %2 DBN |
700 |
1 |
# |
%a Sztanderska, Urszula %e Recenzja |
700 |
1 |
# |
%a Niezgoda, Marian %d (1943- ) %e Recenzja |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000349566 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-233-4633-3 (oprawa miękka) |
920 |
|
|
%z ISBN 978-83-233-9974-2 (e-book) |
980 |
|
|
%a 37.018.4-022.324 %y Kształcenie ustawiczne. Kształcenie permanentne |
981 |
1 |
|
%a 37.018.4-022.324 |
999 |
|
|
%b bl (19/09/2019) %c bl (19/09/2019 ; 000, 040, 080+, 250-, 920, 980+, 981+) %d bl (19/09/2019) |