LDR |
|
|
01918cam#a2200541#i#4500 |
001 |
|
|
0833000349519 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121200.0 |
008 |
|
|
190731s2019####pl#a###c#####|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2019/23987 |
020 |
|
|
%a 9788380858169 |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000386965 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910818149105606 |
035 |
|
|
%a 991052551246105066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 372.41 |
100 |
1 |
|
%a Radwańska, Anna %d (1987- ) %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Jak pomóc dziecku z dysleksją : %b ćwiczenia dla uczniów klas 4-6. %n Cz. 2 / %c Anna Radwańska. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Difin, %c 2019. |
300 |
|
|
%a 197 stron : %b ilustracje ; %c 23 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 4. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 5. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 6. |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Rodzice |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Engram |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronach 196-197. |
521 |
8 |
|
%a Dla nauczycieli i rodziców. |
650 |
|
9 |
%a Dysleksja i dysgrafia %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Dziecko z trudnościami w uczeniu się %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Wsparcie edukacyjne %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika %2 DBN |
710 |
2 |
# |
%a Difin %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Engram |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000349519 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8085-816-9 |
980 |
|
|
%a 372.41 %y Nauka czytania. Dysleksja |
981 |
1 |
|
%a 372.41 |
999 |
|
|
%b mo (18/09/2019) %c mo (18/09/2019 ; 000, 020, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d mo (18/09/2019) %r 2019 |