LDR |
|
|
02140cam#a2200469#i#4500 |
001 |
|
|
0833000348633 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20230508121157.1 |
008 |
|
|
141009s2016####pl#####f#####|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2014/28567 |
020 |
|
|
%a 9788371347306 |
035 |
|
|
%a 991029157519705066 |
035 |
|
|
%a (PL-WaBN)b32144647-48omnis_nlop |
035 |
|
|
%a b32144647 |
035 |
|
|
%a (OCoLC)892616243 |
035 |
|
|
%a (PL)b0000003214464 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910049460605606 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d BPPUL |
080 |
# |
|
%a 376-056.36 |
080 |
# |
|
%a 159.922.76-056.36 |
080 |
# |
|
%a 37.012 |
100 |
1 |
|
%a Tanajewska, Alicja. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : %b karty pracy / %c Alicja Tanajewska, Renata Naprawa. |
250 |
|
|
%a Wydanie 2. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2016. |
300 |
|
|
%a Teka (broszura, [91] kart tablic) : %b ilustracje (głównie kolorowe) ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a obraz %b sti %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
380 |
|
|
%a Druki ulotne |
650 |
|
9 |
%a Diagnoza pedagogiczna %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną %x rozwój psychofizyczny %x badanie %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną %x rozwój psychofizyczny %x badanie %2 DBN |
700 |
1 |
# |
%a Naprawa, Renata. %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia. %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000348633 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7134-730-6 |
980 |
|
|
%a 376-056.36 %y Nauczanie (rewalidacja) osób upośledzonych umysłowo. Pedagogika upośledzonych umysłowo. Oligofrenopedagogika |
980 |
|
|
%a 159.922.76-056.36 %y Psychologia dzieci niepełnosprawnych umysłowo |
980 |
|
|
%a 37.012 %y Metody badań pedagogicznych. Obserwacja pedagogiczna |
981 |
1 |
|
%a 376-056.36:159.922.76-056.36:37.012 |
999 |
|
|
%b Iza (11/07/2019) %c Iza (11/07/2019 ; 000, 008, 040, 080+, 100, 250+, 260, 300, 336+, 337+, 700, 920, 980+, 981+) %d Iza (11/07/2019) %r 2016 |