Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Język jako system poznawczy w kontekście zjawiska dwujęzyczności u dzieci

Tytuł:
Język jako system poznawczy w kontekście zjawiska dwujęzyczności u dzieci
Autorzy:
Nowak, Katarzyna
Temat:
Język
Dwujęzyczność
Szukaj w:
Remedium. - 2019, nr 4, s. 9-11.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00666naa#a2200169#i#4500
001 0833000348047
003 CIECH 002
005 20230508121153.4
008 190611s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Nowak, Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a Język jako system poznawczy w kontekście zjawiska dwujęzyczności u dzieci / %c Katarzyna Nowak.
650 9 %a Język
650 9 %a Dwujęzyczność
773 0 # %i // %t Remedium. - %g 2019, nr 4, s. 9-11. %w (BPMLA)0832500287923
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000348047 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mo (11/06/2019) %d mo (11/06/2019)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies