Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczyć w relacji : tutoring w edukacji wczesnoszkolnej

Tytuł:
Uczyć w relacji : tutoring w edukacji wczesnoszkolnej
Autorzy:
Wróblewska, Małgorzata
Temat:
Mentoring
Nauczanie - metody
Nauczanie początkowe
Szukaj w:
Życie Szkoły. - 2019, nr 2, s. 2-5.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00710naa#a2200181#i#4500
001 0833000347596
003 CIECH 002
005 20230508121150.0
008 190510s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Wróblewska, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Uczyć w relacji : %b tutoring w edukacji wczesnoszkolnej / %c Małgorzata Wróblewska.
650 9 %a Mentoring
650 9 %a Nauczanie %x metody
650 9 %a Nauczanie początkowe
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - 2019, nr 2, s. 2-5. %w (CIECH 002)0831900171176
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000347596 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (10/05/2019) %d mb (10/05/2019)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies