Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zasoby komunikacyjne uczniów z zespołem Aspergera jako (nie)konieczne komponenty gotowości do podjęcia nauki w szkole

Tytuł:
Zasoby komunikacyjne uczniów z zespołem Aspergera jako (nie)konieczne komponenty gotowości do podjęcia nauki w szkole
Autorzy:
Konieczna, Iwona
Smolińska, Katarzyna
Temat:
Dziecko z zespołem Aspergera - rozwój psychofizyczny
Dojrzałość szkolna
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2019, nr 1, s. 19-30.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00844naa#a2200181#i#4500
001 0833000347490
003 CIECH 002
005 20230508121150.5
008 190430s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Konieczna, Iwona. %e Autor
245 1 0 %a Zasoby komunikacyjne uczniów z zespołem Aspergera jako (nie)konieczne komponenty gotowości do podjęcia nauki w szkole / %c Iwona Konieczna, Katarzyna Smolińska.
650 9 %a Dziecko z zespołem Aspergera %x rozwój psychofizyczny
650 9 %a Dojrzałość szkolna
700 1 # %a Smolińska, Katarzyna. %e Autor
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (CIECH 002)0831900170780 %g 2019, nr 1, s. 19-30.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000347490 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (30/04/2019) %d mb (30/04/2019)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.