LDR |
|
|
02024cam#a2200481#i#4500 |
001 |
|
|
0833000346462 |
003 |
|
|
BPMLA |
005 |
|
|
20230508121145.9 |
008 |
|
|
170609s2017####pl#####f#####|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2017/20307 |
020 |
|
|
%a 9788380952584 |
040 |
|
|
%a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA |
046 |
|
|
%k 2017 |
080 |
# |
|
%a 376.2/.4 |
245 |
0 |
0 |
%a Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z niepełnosprawnościami : %b charakterystyka, specyfika edukacji i wsparcie / %c Piotr Plichta, Iwona Jagoszewska, Joanna Gładyszewska-Cylulko, Bernadeta Szczupał, Agnieszka Drzazga, Beata Cytowska. |
260 |
# |
|
%a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls", %c 2017. |
300 |
|
|
%a 194 stron ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia przy pracach. |
536 |
|
|
%a Wydanie publikacji zostało dofinansowane przez Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego. |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych |
650 |
|
9 |
%a Przemoc w szkole |
650 |
|
9 |
%a Wsparcie społeczne |
655 |
|
9 |
%a Opracowanie |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Plichta, Piotr %c (pedagog). %e Autor. |
700 |
1 |
# |
%a Jagoszewska, Iwona. %e Autor. |
700 |
1 |
# |
%a Gładyszewska-Cylulko, Joanna. %e Autor. |
700 |
1 |
# |
%a Szczupał, Bernadeta. %e Autor. |
700 |
1 |
# |
%a Drzazga, Agnieszka. %e Autor. |
700 |
1 |
# |
%a Cytowska, Beata %d (1964- ). %e Autor. |
710 |
2 |
# |
%a Oficyna Wydawnicza Impuls, Wojciech Śliwerski. %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000346462 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8095-258-4 |
980 |
|
|
%a 376.2/.4 %y Nauczanie osób niepełnosprawnych fizycznie i umysłowo (upośledzonych) |
981 |
1 |
|
%a 376.2/.4 |
999 |
|
|
%b BT (26/02/2019) %d BT (26/02/2019) %c BT (26/02/2019 ; 040, 080, 980-, 980+, 981+) %r 2017 |