LDR |
|
|
02281cam#a2200553#i#4500 |
001 |
|
|
0833000346259 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121144.7 |
008 |
|
|
181122s2018####pl#a#########|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2018/32870 |
020 |
|
|
%a 9788380198074 |
035 |
|
|
%a (PL)b0000061061499 |
035 |
|
|
%a 991052486713905066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d CIECH 002 |
045 |
2 |
|
%b d2001 %b d2018 |
046 |
|
|
%k 2018 |
080 |
# |
|
%a 376-058.53 |
080 |
# |
|
%a 373.5.046-021.64 |
080 |
# |
|
%a 372.4 |
245 |
0 |
0 |
%a (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej. %n T. 2, %p Inny w ławce szkolnej / %c redakcja naukowa Marzenna Magda-Adamowicz, Marzanna Farnicka. |
246 |
3 |
# |
%a Niecodzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej |
246 |
3 |
0 |
%a Inny w ławce szkolnej |
260 |
# |
|
%a Toruń : %b Wydawnictwo Adam Marszałek, %c 2018. |
300 |
|
|
%a 220 stron : %b ilustracje ; %c 23 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 169-194. |
536 |
|
|
%a Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Zielonogórski |
546 |
|
|
%a Spis treści także w języku angielskim. |
650 |
|
9 |
%a Dziecko zdolne %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Indywidualizacja (pedagogika) %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Kształcenie %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Pedagogika wczesnoszkolna %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Zaburzenia zachowania %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Magda-Adamowicz, Marzenna. %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Farnicka, Marzanna. %e Redakcja |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Adam Marszałek. %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000346259 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8019-807-4 |
980 |
|
|
%a 376-058.53 %y Nauczanie osób z trudnością adaptacji (niedostosowanych społecznie). Resocjalizacja |
980 |
|
|
%a 373.5.046-021.64 %y Stopnie (poziomy) nauczania. Gimnazjum |
980 |
|
|
%a 372.4 %y Nauczanie początkowe |
981 |
1 |
|
%a 376-058.53:373.5.046-021.64:372.4 |
999 |
|
|
%b bl (20/02/2019) %c bl (20/02/2019 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (20/02/2019) %r 2018 |