LDR |
|
|
02217cam#a2200505#i#4500 |
001 |
|
|
0833000345499 |
003 |
|
|
BPPLO |
005 |
|
|
20230508121140.2 |
008 |
|
|
170911s2016####pl#ad########|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2017/29391 |
020 |
|
|
%a 9788380194236 |
035 |
|
|
%a (PL-WaBN)b57212260-48omnis_nlop |
035 |
|
|
%a b57212260 |
035 |
|
|
%a (OCoLC)971421529 |
035 |
|
|
%a (PL)b0000057212260 |
035 |
|
|
%a 991015539089705066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d BPPLO |
041 |
0 |
# |
%a pol %b eng |
045 |
2 |
|
%b d2001 %b d2016 |
046 |
|
|
%k 2016 |
080 |
# |
|
%a 37.091.212 |
245 |
0 |
0 |
%a Edukacja wobec niepowodzeń i szans ich minimalizacji / %c redakcja naukowa Anna Karpińska, Monika Zińczuk, Piotr Remża. |
260 |
# |
|
%a Toruń : %b Wydawnictwo Adam Marszałek, %c 2016. |
300 |
|
|
%a 354 strony : %b ilustracje, wykresy ; %c 23 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Edukacja w Dialogu i Perspektywie |
500 |
|
|
%a Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej. |
546 |
|
|
%a Streszczenie w języku angielskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim. |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Niepowodzenia szkolne %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Karpińska, Anna %d (1958- ). %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Remża, Piotr. %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Zińczuk, Monika. %e Redakcja |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Adam Marszałek. %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Edukacja w Dialogu i Perspektywie (Wydawnictwo Adam Marszałek) |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000345499 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8019-423-6 |
980 |
|
|
%a 37.091.212 %y Uczniowie. Młodzież szkolna. Zasady doboru do różnych typów szkół. Kategorie uczniów. Dojrzałość szkolna. Limity przyjęć. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność |
999 |
|
|
%b es (04/02/2019) %c es (04/02/2019 ; 000, 040, 080+, 920, 980+) %d es (04/02/2019) %r 2016 |