LDR |
|
|
02059cam#a2200505#i#4500 |
001 |
|
|
0833000344820 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121136.0 |
008 |
|
|
170606s2017####pl#a#########|000#0#pol## |
020 |
|
|
%a 9788371349416 %c zł 38 |
035 |
|
|
%a (PL-WaBN)b55922089-48omnis_nlop |
035 |
|
|
%a b55922089 |
035 |
|
|
%a (OCoLC)989751587 |
035 |
|
|
%a (PL)b0000055922089 |
035 |
|
|
%a 991010241969705066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2017 |
080 |
# |
|
%a 159.922.7 |
080 |
# |
|
%a 612.6 |
080 |
# |
|
%a 372.3 |
080 |
# |
|
%a 37.015.3 |
100 |
1 |
|
%a Baj-Lieder, Marta. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Dzieciaki naśladują zwierzaki : %b zestaw kart do wykorzystania w terapii integracji sensorycznej / %c Marta Baj-Lieder, Agnieszka Borowska-Kociemba. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2017. |
300 |
|
|
%a Teka (broszura ; [70] kart tablic) : %b ilustracje ; %c 22 cm. |
336 |
|
|
%a Obraz %b sti %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Druki ulotne |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Biblioteka Integracji Sensorycznej |
650 |
|
9 |
%a Integracja percepcyjno-motoryczna %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Borowska-Kociemba, Agnieszka. %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia. %e Wydawca. %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Biblioteka Integracji Sensorycznej |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833000344820 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
980 |
|
|
%a 159.922.7 %y Psychologia dziecka |
980 |
|
|
%a 612.6 %y Fizjologia rozrodu, wzrastania i rozwoju. Starzenie się. Długowieczność |
980 |
|
|
%a 372.3 %y Zajęcia z dziećmi w wieku przedszkolnym. Nauczanie przedszkolne. Wychowanie przedszkolne |
980 |
|
|
%a 37.015.3 %y Psychologia pedagogiczna. Psychologia wychowawcza |
999 |
|
|
%b bl (16/01/2019) %c bl (16/01/2019 ; 000, 040, 080+, 980+) %d bl (16/01/2019) %r 2017 |