LDR |
|
|
02722cam#a2200613#i#4500 |
001 |
|
|
0832900343154 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20230508121129.5 |
008 |
|
|
181210s2018####pl#a###f#####|000#0#pol## |
020 |
|
|
%a 9788365897428 |
035 |
|
|
%a b61190226 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d BPPUL |
041 |
1 |
# |
%a pol %h ger |
045 |
2 |
|
%b d2001 %b d2018 |
046 |
|
|
%k 2017 |
080 |
# |
|
%a 37.091.212 |
080 |
# |
|
%a 37.091.2-057.16 |
080 |
# |
|
%a 316.6 |
080 |
# |
|
%a 159.95 |
100 |
1 |
|
%a Hunziker, Daniel %d (1967- ). %e Autor. |
245 |
1 |
0 |
%a Kompetencje bez tajemnic : %b rozwijanie kompetencji to nie czary / %c Daniel Hunziker ; przełożyła Małgorzata Guzowska. |
246 |
1 |
# |
%i Tytuł oryginału: %a Kokuspokus Kompetenz? : %b Kompetenzorientiertes Lehren und Lernen ist keine Zauberei, %f 2017. |
260 |
# |
|
%a Słupsk ; %a Warszawa : %b Wydawnictwo Dobra Literatura - Grupa Wydawnicza Literatura Inspiruje, %c 2018. |
300 |
|
|
%a 207, [1] strona : %b ilustracje ; %c 21 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Nowe Ścieżki Edukacji |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronach 206-207. |
648 |
|
9 |
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje emocjonalne |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje społeczne |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie |
650 |
|
9 |
%a Nauczyciele |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie |
650 |
|
9 |
%a Zarządzanie kompetencjami |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Zarządzanie i marketing |
700 |
1 |
# |
%a Guzowska, Małgorzata. %e Tłumaczenie. |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Literatura Inspiruje. %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Nowe Ścieżki Edukacji |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832900343154 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65897-42-8 |
980 |
|
|
%a 37.091.212 %y Uczniowie. Młodzież szkolna. Zasady doboru do różnych typów szkół. Kategorie uczniów. Dojrzałość szkolna. Limity przyjęć. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność |
980 |
|
|
%a 37.091.2-057.16 %y Nauczyciele. Wychowawcy. Status zawodowy nauczyciela. Rozwój zawodowy. Awans zawodowy nauczyciela |
980 |
|
|
%a 316.6 %y Psychologia społeczna. Zachowania społeczne. Aktywność i bierność w zachowaniu społecznym. Motywacje ludzkiego zachowania. Potrzeby. Aspiracje |
980 |
|
|
%a 159.95 %y Wyższe procesy poznawcze. Inteligencja |
981 |
1 |
|
%a 37.091.212:37.091.2-057.16:316.6:159.95 |
999 |
|
|
%b Iza (13/12/2018) %c Iza (13/12/2018 ; 000, 020, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d Iza (13/12/2018) %r 2018 |