LDR |
|
|
02010cam#a2200553#i#4500 |
001 |
|
|
0832900342458 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121126.5 |
008 |
|
|
180327s2018####pl#ao########|001#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2018/11114 |
020 |
|
|
%a 9788364631887 |
035 |
|
|
%a (OCoLC)1036500325 |
035 |
|
|
%a b59412355 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2018 |
080 |
# |
|
%a 37.016:62 |
100 |
1 |
|
%a Jelinek, Jan Amos. %e Autor. |
245 |
1 |
0 |
%a Dziecko konstruktorem : %b rozwijanie zadatków uzdolnień technicznych u dzieci przedszkolnych i uczniów klas I-III / %c Jan Amos Jelinek. |
260 |
# |
|
%a Kraków : %b CEBP 24.12., %c 2018. |
300 |
|
|
%a 263 strony : %b ilustracje, fotografie ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Przedszkola |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
385 |
|
|
%a Nauczyciele przedszkoli |
385 |
|
|
%a Nauczyciele nauczania początkowego |
385 |
|
|
%a Rodzice |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Bliżej Przedszkola |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 258-263. Indeksy. |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie |
650 |
|
9 |
%a Technika (przedmiot szkolny) |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Inżynieria i technika |
710 |
2 |
# |
%a CEBP 24.12. %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Bliżej Przedszkola |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832900342458 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-64631-88-7 |
980 |
|
|
%a 37.016:62 %y Nauczanie techniki |
981 |
1 |
|
%a 37.016:62 |
999 |
|
|
%b mo (04/12/2018) %c mo (04/12/2018 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d mo (04/12/2018) %r 2018 |