Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wierszowanie, czyli działanie w duecie lub ansamblu poetyckim (jako wprowadzenie do nauki czytania i pisania)

Tytuł:
Wierszowanie, czyli działanie w duecie lub ansamblu poetyckim (jako wprowadzenie do nauki czytania i pisania)
Autorzy:
Sadowska, Katarzyna
Temat:
Czytanie - nauczanie
Język polski - nauczanie początkowe - scenariusze zajęć
Rym
Szukaj w:
Edukacja Wczesnoszkolna. - 2018/2019, nr 1, s. 38-50.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00875caa#a2200193#i#4500
001 0832900340453
003 CIECH 002
005 20230508121115.5
008 181004s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Sadowska, Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a Wierszowanie, czyli działanie w duecie lub ansamblu poetyckim (jako wprowadzenie do nauki czytania i pisania) / %c Katarzyna Sadowska.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Czytanie %x nauczanie
650 9 %a Język polski %x nauczanie początkowe %v scenariusze zajęć
650 9 %a Rym
773 0 # %i // %t Edukacja Wczesnoszkolna. - %w (CIECH 002)0832900340378 %g 2018/2019, nr 1, s. 38-50.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832900340453 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (04/10/2018) %d mb (04/10/2018) %c mb (04/10/2018 ; 000, 040, 650+)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies