Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trudności w nauce czytania i pisania u dzieci z ADHD

Tytuł:
Trudności w nauce czytania i pisania u dzieci z ADHD
Autorzy:
Kajka, Natalia
Temat:
Dziecko z ADHD - nauczanie
Czytanie - nauczanie
Pisanie - nauczanie
Dziecko z ADHD - psychologia
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2018, nr 3, s. 212-218.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00755naa#a2200193#i#4500
001 0832900339496
003 CIECH 002
005 20230508121111.9
008 180828s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Kajka, Natalia. %e Autor
245 1 0 %a Trudności w nauce czytania i pisania u dzieci z ADHD / %c Natalia Kajka.
650 9 %a Dziecko z ADHD %x nauczanie
650 9 %a Czytanie %x nauczanie
650 9 %a Pisanie %x nauczanie
650 9 %a Dziecko z ADHD %x psychologia
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (CIECH 002)0831900170780 %g 2018, nr 3, s. 212-218.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832900339496 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (28/08/2018) %d mb (28/08/2018)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies