Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing : wprowadzenie

Tytuł:
Marketing : wprowadzenie
Autorzy:
Armstrong, Gary
Temat:
Marketing
Rok wydania:
cop. 2016
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste
ISBN:
9788363391102
Opis fizyczny:
828 s. : il. ; 31 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01118cam#a2200289#i#4500
001 0832900339300
003 BPMLA
005 20230508121110.9
008 171114s2016####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788363391102
040 %a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA
080 # %a 339.138
100 1 %a Armstrong, Gary. %e Autor.
245 1 0 %a Marketing : %b wprowadzenie / %c Gary Armstrong, Philip Kotler ; słowo wstępne do wydania polskiego Lechosław Garbarski ; przeł. Dorota Wąsik.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Nieoczywiste, %c cop. 2016.
300 %a 828 s. : %b il. ; %c 31 cm.
504 %a Indeks.
650 9 %a Marketing
655 9 %a Podręczniki akademickie
700 1 # %a Kotler, Philip. %e Autor.
700 1 # %a Garbarski, Lechosław. %e Wstęp.
700 1 # %a Wąsik, Dorota. %e Tł.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832900339300 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-63391-10-2
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 339.138
999 %b BT (22/08/2018) %d BT (22/08/2018) %c BT (22/08/2018 ; 000, 040, 700+, 981+) %r 2016

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 42968
Sygnatura:
MMLA 33 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies