Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie tutoringu rówieśniczego w edukacji dzieci z zaburzeniami spektrum autyzmu

Tytuł:
Wykorzystanie tutoringu rówieśniczego w edukacji dzieci z zaburzeniami spektrum autyzmu
Autorzy:
Szykowna, Daria
Temat:
Dziecko autystyczne - nauczanie
Mentoring
Grupy rówieśnicze
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2018, nr 2, s. 136-143.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00745naa#a2200181#i#4500
001 0832900339279
003 CIECH 002
005 20230508121110.7
008 180821s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Szykowna, Daria. %e Autor
245 1 0 %a Wykorzystanie tutoringu rówieśniczego w edukacji dzieci z zaburzeniami spektrum autyzmu / %c Daria Szykowna.
650 9 %a Dziecko autystyczne %x nauczanie
650 9 %a Mentoring
650 9 %a Grupy rówieśnicze
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (CIECH 002)0831900170780 %g 2018, nr 2, s. 136-143.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832900339279 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (21/08/2018) %d mb (21/08/2018)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies