Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Inclusive education policy and assurance of the quality of learning for children with disabilities

Tytuł:
Inclusive education policy and assurance of the quality of learning for children with disabilities
Autorzy:
Le Thi Thuy Hang
Temat:
Edukacja włączająca
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Dziecko niepełnosprawne - nauczanie - Wietnam
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2018, nr 2, s. 124-135.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00840naa#a2200181#i#4500
001 0832900339276
003 CIECH 002
005 20250911200009.9
008 180821s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Le Thi Thuy Hang %e Autor
245 1 0 %a Inclusive education policy and assurance of the quality of learning for children with disabilities / %c Le Thi Thuy Hang.
650 7 %a Edukacja włączająca %2
650 9 %a Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
650 9 %a Dziecko niepełnosprawne %x nauczanie %z Wietnam
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (CIECH 002)0831900170780 %g 2018, nr 2, s. 124-135.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832900339276 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (21/08/2018) %d mb (21/08/2018) %c prolib (11/09/2025 ; 650)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies