Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak wykorzystać kostki na lekcjach matematyki?

Tytuł:
Jak wykorzystać kostki na lekcjach matematyki?
Autorzy:
Nowik, Jerzy
Świercz, Joanna
Temat:
Gry w kości
Gry edukacyjne
Matematyka - nauczanie
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Opole : Wydawnictwo Nowik
ISBN:
9788362687855
Opis fizyczny:
70 s. : il.; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01104nam#a2200313#i#4500
001 0832900337130
003 CIECH 002
005 20230508121101.7
008 180427s2016####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788362687855
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 # %a 372.851
080 # %a 794
100 1 %a Nowik, Jerzy.
245 1 0 %a Jak wykorzystać kostki na lekcjach matematyki? / %c Jerzy Nowik, Joanna Świercz.
260 # %a Opole : %b Wydawnictwo Nowik, %c 2016.
300 %a 70 s. : %b il.; %c 21 cm.
650 9 %a Gry w kości
650 9 %a Gry edukacyjne
650 9 %a Matematyka %x nauczanie
655 9 %a Poradniki dla nauczycieli
655 9 %a Scenariusze zajęć
700 1 # %a Świercz, Joanna.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832900337130 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-62687-85-5
980 %a 372.851 %y Nauczanie matematyki
980 %a 794 %y Gry towarzyskie stołowe. Gry planszowe. Warcaby. Domino. Układanki. Gry dziecięce
981 1 %a 372.851:794
999 %b bl (27/04/2018) %d bl (27/04/2018) %r 2016

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 56988
Sygnatura:
M 372.851 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.