LDR |
|
|
02286cam#a2200493#i#4500 |
001 |
|
|
0832900335537 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121053.5 |
008 |
|
|
180110s2017####pl#a#########|000#0#pol## |
020 |
|
|
%a 9788371349621 |
035 |
|
|
%a b58668512 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2017 |
080 |
# |
|
%a 159.955 |
080 |
# |
|
%a 37.091.64 |
080 |
# |
|
%a 159.93 |
100 |
1 |
|
%a Hopkins, Amanda %d (1962- ). %e Autor. |
245 |
1 |
0 |
%a Co się przed chwilą mogło stać? : %b ćwiczenia rozwijające myślenie przyczynowo-skutkowe / %c Amanda Hopkins ; [opracowanie Magdalena Hinz]. |
246 |
3 |
0 |
%a Ćwiczenia rozwijające myślenie przyczynowo-skutkowe. |
250 |
|
|
%a Wydanie 1. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2017. |
300 |
|
|
%a 117, [2] stron : %b ilustracje ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Druki ulotne |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Wydanie skoroszytowe. |
650 |
|
9 |
%a Dzieci |
650 |
|
9 |
%a Myślenie |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka |
650 |
|
9 |
%a Wyobraźnia |
655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Hinz, Magdalena. %e Opracowanie. |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia. %e Wydawca. %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832900335537 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7134-962-1 |
980 |
|
|
%a 159.955 %y Myślenie. Tworzenie pojęć. Abstrakcja. Porównywanie. Sądzenie. Rozumowanie. Refleksja |
980 |
|
|
%a 37.091.64 %y Pomoce naukowe (szkolne) i materiały nauczania. Podręczniki szkolne, czasopisma szkolne, mapy i globusy, filmy. Radio i telewizja w szkole, komputery, eksponaty, modele. Gry dydaktyczne, gry edukacyjne |
980 |
|
|
%a 159.93 %y Poznanie zmysłowe. Odczucia i spostrzeżenia zmysłowe. Postrzeganie. Spostrzeganie barw. Oddziaływanie barw. Spostrzeganie przestrzeni i rozciągłości, spostrzeganie odległości i kierunku. Spostrzeganie rytmu i czasu trwania. Spostrzeganie ruchu |
981 |
1 |
|
%a 159.955:37.091.64:159.93 |
999 |
|
|
%b bl (09/03/2018) %c bl (09/03/2018 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (09/03/2018) %r 2017 |