Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Infografiki : praktyczne zastosowanie w biznesie

Tytuł:
Infografiki : praktyczne zastosowanie w biznesie
Autorzy:
Smiciklas, Mark
Temat:
Infografika
Komunikowanie marketingowe
Rok wydania:
cop. 2014
Wydawca:
Gliwice : Wydawnictwo Helion
ISBN:
9788324680696
Seria:
Onepress
Opis fizyczny:
182 s. : il. kolor. ; 23 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02092cam#a2200505#i#4500
001 0832900333082
003 CIECH 002
005 20230508121041.7
008 151013s2014####pl#a###f#####|001#0#pol##
015 %a PB 2015/29604
020 %a 9788324680696
035 %a (OCoLC)869922252
035 %a b49537295
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d CIECH 002
041 1 # %a pol %h eng
080 # %a 659.23
080 # %a 004.92
080 # %a 316.77
100 1 %a Smiciklas, Mark. %e Autor.
245 1 0 %a Infografiki : %b praktyczne zastosowanie w biznesie / %c Mark Smiciklas ; przedm. aut. Guya Kawasakiego ; [tł. Maksymilian Gutowski].
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a Power of infographics : %b using pictures to communicate and connect with your audience, %f 2012.
260 # %a Gliwice : %b Wydawnictwo Helion, %c cop. 2014.
300 %a 182 s. : %b il. kolor. ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Onepress
500 %a Tyt. oryg.: "The power of infographics : using pictures to communicate and connect with your audience" 2012.
504 %a Indeks.
650 9 %a Infografika
650 9 %a Komunikowanie marketingowe
655 9 %a Poradniki
655 9 %a Grafika komputerowa %x stosowanie
700 1 # %a Kawasaki, Guy %d (1954- ). %e Przedm.
700 1 # %a Gutowski, Maksymilian. %e Tł.
710 2 # %a Helion. %4 pbl
830 0 %a Onepress
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832900333082 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-246-8069-6.
980 %a 659.23 %y Informacja i poradnictwo gospodarcze
980 %a 004.92 %y Grafika komputerowa
980 %a 316.77 %y Socjologia komunikowania. Komunikacja społeczna. Wpływ środków masowego przekazu, decydentów, cenzury. Sprzężenie zwrotne komunikowania. Kultura audiowizualna
981 1 %a 659.23:004.92:316.77
999 %b mo (08/01/2018) %c mo (08/01/2018 ; 000, 040, 080+, 100, 650+, 655+, 920, 980+, 981+) %d mo (08/01/2018) %r 2014

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 57087
Sygnatura:
M 004 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.