LDR |
|
|
02312cam#a2200529#i#4500 |
001 |
|
|
0832800330724 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121030.0 |
008 |
|
|
170613s2016####pl#ad########|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2017/20991 |
020 |
|
|
%a 9788380840461 |
035 |
|
|
%a b56027588 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2016 |
080 |
# |
|
%a 376 |
080 |
# |
|
%a 159.95 |
080 |
# |
|
%a 159.9.072 |
100 |
1 |
|
%a Lubińska-Kościółek, Elżbieta. %e Autor. |
245 |
1 |
0 |
%a Ocena i wspomaganie zdolności intelektualnych uczniów szkoły specjalnej / %c Elżbieta Lubińska- Kościółek, Krzysztof Wołoszczuk. |
260 |
# |
|
%a Kraków : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, %c 2016. |
300 |
|
|
%a 139 stron : %b ilustracje, wykresy ; %c 21 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; %v 789 |
500 |
|
|
%a Na książce zbędny ISSN poprzedniego tutułu serii. |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronach 130-137. |
650 |
|
9 |
%a Inteligencja (psychologia) |
650 |
|
9 |
%a Szkoły podstawowe specjalne |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie |
650 |
|
9 |
%a Testy psychologiczne |
655 |
|
9 |
%a Raport z badań |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Psychologia |
700 |
1 |
# |
%a Wołoszczuk, Krzysztof. %e Autor. |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, %x 2450-7865 ; %v nr 789 |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832800330724 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8084-046-1 |
980 |
|
|
%a 376 %y Wychowanie, kształcenie i nauczanie specjalnych kategorii osób. Szkolnictwo specjalne. Rewalidacja |
980 |
|
|
%a 159.95 %y Wyższe procesy poznawcze. Inteligencja |
980 |
|
|
%a 159.9.072 %y Testy, eksperymenty psychologiczne, pomiary |
981 |
1 |
|
%a 376:159.95:159.9.072 |
999 |
|
|
%b bl (18/12/2017) %c bl (18/12/2017 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (18/12/2017) %r 2016 |