Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Neurodydaktyka, czyli o tym, co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się

Tytuł:
Neurodydaktyka, czyli o tym, co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się
Autorzy:
Żylińska, Marzena
Temat:
Mózg - fizjologia
Metody nauczania
Neuropsychologia
Szukaj w:
Meritum. - 2014, nr 3, s. 2-10
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00727naa#a2200181#i#4500
001 0832800328829
003 CIECH 002
005 20230508121023.4
008 171127s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Żylińska, Marzena. %e Autor.
245 0 0 %a Neurodydaktyka, czyli o tym, co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się / %c Marzena Żylińska.
650 9 %a Mózg %x fizjologia
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Neuropsychologia
773 0 # %i // %t Meritum. - %w (CIECH 002)0832100250247 %g 2014, nr 3, s. 2-10
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832800328829 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (27/11/2017) %d a_s (27/11/2017)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.