- Tytuł:
- Neurodydaktyka, czyli o tym, co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się
- Autorzy:
- Żylińska, Marzena
- Temat:
- Mózg - fizjologia
Metody nauczania
Neuropsychologia - Szukaj w:
- Meritum. - 2014, nr 3, s. 2-10
- 13. Praca. Artykuł
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
LDR | 00727naa#a2200181#i#4500 | ||
001 | 0832800328829 | ||
003 | CIECH 002 | ||
005 | 20230508121023.4 | ||
008 | 171127s########pl#||||g#####|||###|pol#d | ||
040 | %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN | ||
100 | 1 | %a Żylińska, Marzena. %e Autor. | |
245 | 0 | 0 | %a Neurodydaktyka, czyli o tym, co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się / %c Marzena Żylińska. |
650 | 9 | %a Mózg %x fizjologia | |
650 | 9 | %a Metody nauczania | |
650 | 9 | %a Neuropsychologia | |
773 | 0 | # | %i // %t Meritum. - %w (CIECH 002)0832100250247 %g 2014, nr 3, s. 2-10 |
856 | 4 | # | %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832800328829 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
999 | %b a_s (27/11/2017) %d a_s (27/11/2017) |
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!