LDR |
|
|
02067cam#a2200457#i#4500 |
001 |
|
|
0832800328360 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20240226145448.0 |
008 |
|
|
121115s2017####pl#a#####f###|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2012/35481 |
020 |
|
|
%a 9788380083523 |
035 |
|
|
%a (OCoLC)833940456 |
035 |
|
|
%a b2795030x |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d BPPUL %d CIECH 002 |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
080 |
# |
|
%a 37.018.1 |
080 |
# |
|
%a 37.091.212 |
080 |
# |
|
%a 159.922.7 |
100 |
1 |
|
%a Faber, Adele. %e Autor. |
245 |
1 |
0 |
%a Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole / %c Adele Faber, Elaine Mazlish ; przy współpr. Lisy Nyberg oraz Rosalyn Anstine Templeton ; przeł. Beata Horosiewicz. |
246 |
1 |
# |
%i Tyt. oryg.: %a How to talk so kids can learn at home and in school, %f 1995. |
260 |
# |
|
%a Poznań : %b Media Rodzina, %c 2017. |
300 |
|
|
%a 256 s. : %b il. ; %c 21 cm. |
380 |
|
|
%a Książki |
500 |
|
|
%a Na okł.: Co powinni wiedzieć rodzice i nauczyciele. |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie %x psychologia |
650 |
|
9 |
%a Wychowanie w rodzinie %x metody |
655 |
|
9 |
%a Poradniki dla nauczycieli |
655 |
|
9 |
%a Poradniki dla rodziców |
700 |
1 |
# |
%a Mazlish, Elaine. |
700 |
1 |
# |
%a Nyberg, Lisa. |
700 |
1 |
# |
%a Templeton, Rosalyn Anstine. |
700 |
1 |
# |
%a Horosiewicz, Beata. %e Tł. |
710 |
2 |
# |
%a Harbor Point Media Rodzina. %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832800328360 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8008-352-3 |
980 |
|
|
%a 37.018.1 %y Wychowanie w domu. Wychowanie w rodzinie. Pedagogika rodzinna |
980 |
|
|
%a 37.091.212 %y Uczniowie. Młodzież szkolna. Zasady doboru do różnych typów szkół. Kategorie uczniów. Dojrzałość szkolna. Limity przyjęć. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność |
980 |
|
|
%a 159.922.7 %y Psychologia dziecka |
981 |
1 |
|
%a 37.018.1:37.091.212:159.922.7 |
999 |
|
|
%b iza (23/11/2017) %c iza (23/11/2017 ; 000, 008, 020, 040, 080+, 100, 260, 300, 920-, 920+, 980+, 981+) %d mo (26/02/2024) %c mo (26/02/2024 ; 040, 650-) %r 2017 |