Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Elementarz : teksty do czytania metodą sylabową

Tytuł:
Elementarz : teksty do czytania metodą sylabową
Autorzy:
Plec, Aleksandra
Temat:
Język polski - nauczanie początkowe
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Inowrocław : Wydawnictwo "Pasja"
ISBN:
9788387313586
Opis fizyczny:
160 s. : il. kolor. ; 30 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01101cam#a2200277#i#4500
001 0832800326489
003 BPPLO
005 20230508121013.8
008 110822s2008####pl#a###b#####|000#0#pol##
015 %a PB 2011/29693
020 %a 9788387313586
040 %a BPPLO %c BPPLO %e PNN %d BPPLO
080 # %a 373.3.046-021.64
100 1 %a Plec, Aleksandra. %e Autor.
245 1 0 %a Elementarz : %b teksty do czytania metodą sylabową / %c Aleksandra Plec, Marzenna Skoczylas.
250 %a Wyd. 2 popr.
260 %a Inowrocław : %b Wydawnictwo "Pasja", %c 2008.
300 %a 160 s. : %b il. kolor. ; %c 30 cm.
650 9 %a Język polski %x nauczanie początkowe
655 9 %a Podręczniki do nauczania początkowego
700 1 # %a Skoczylas, Marzenna. %e Autor.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832800326489 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-87313-58-6
980 %a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe (I-III)
981 1 %a 373.3.046-021.64
999 %b es (30/09/2017) %d es (30/09/2017) %c es (30/09/2017 ; 008, 040, 100, 250, 260, 700, 710-) %r 2008

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 41184
Sygnatura:
MPLO 41184 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.