Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wyzwanie włączenia TIK w pracę innowacyjnych nauczycieli przedmiotów przyrodniczych

Tytuł:
Wyzwanie włączenia TIK w pracę innowacyjnych nauczycieli przedmiotów przyrodniczych
Autorzy:
Rogers, Laurence
Twidle, John
Temat:
Komputery - stosowanie - nauczanie
Nauczyciele biologii
Szukaj w:
Meritum. - 2013, nr 4, s. 56-64
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00919caa#a2200193#i#4500
001 0832800325579
003 CIECH 002
005 20230508121009.9
008 170829s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002 %d CIECH 002
100 1 %a Rogers, Laurence. %e Autor.
245 0 0 %a Wyzwanie włączenia TIK w pracę innowacyjnych nauczycieli przedmiotów przyrodniczych / %c Laurence Rogers, John Twidle ; tł. Małgorzata Boryczka.
650 9 %a Komputery %x stosowanie %x nauczanie
650 9 %a Nauczyciele biologii
700 1 # %a Twidle, John.
700 1 # %a Boryczka, Małgorzata. %e Tł.
773 0 # %i // %t Meritum. - %w (CIECH 002)0832100250247 %g 2013, nr 4, s. 56-64
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832800325579 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (29/08/2017) %d mo (29/08/2017) %c a_s (29/08/2017 ; 000, 040) %c mo (29/08/2017 ; 040, 100+, 650+, 700+)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.