Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dogoterapia wobec przedszkolnych dzieci z niepełnosprawnością - czy to ma sens?

Tytuł:
Dogoterapia wobec przedszkolnych dzieci z niepełnosprawnością - czy to ma sens?
Autorzy:
Gołąbek-Jonak, Patrycja
Temat:
Dogoterapia
Dziecko niepełnosprawne - rehabilitacja - metody
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2017, nr 3, s. 187-198
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00790caa#a2200169#i#4500
001 0832800325211
003 CIECH 002
005 20230508121008.4
008 170628s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Gołąbek-Jonak, Patrycja. %e Autor
245 0 0 %a Dogoterapia wobec przedszkolnych dzieci z niepełnosprawnością - czy to ma sens? / %c Patrycja Gołąbek - Jonak.
650 9 %a Dogoterapia
650 9 %a Dziecko niepełnosprawne %x rehabilitacja %x metody
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (CIECH 002)0831900170780 %g 2017, nr 3, s. 187-198
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832800325211 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (28/06/2017) %d a_s (28/06/2017) %c mo (10/07/2017 ; 000, 040, 100+)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies