Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

(Nie)ujawniane przekonania i ,,osobiste teorie edukacyjne" nauczycieli odnoszące się do dyscypliny i kierowania klasą szkolną

Tytuł:
(Nie)ujawniane przekonania i ,,osobiste teorie edukacyjne" nauczycieli odnoszące się do dyscypliny i kierowania klasą szkolną
Autorzy:
Lemańska-Lewandowska, Ewa
Temat:
Nauczyciele - socjologia - Polska - 21 w.
Dyscyplina szkolna
Szukaj w:
Edukacja. - 2011, nr 2, s. 21-28
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00826caa#a2200169#i#4500
001 0832800324079
003 CIECH 002
005 20230508121003.8
008 170419s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Lemańska-Lewandowska, Ewa. %e Autor.
245 0 0 %a (Nie)ujawniane przekonania i ,,osobiste teorie edukacyjne" nauczycieli odnoszące się do dyscypliny i kierowania klasą szkolną / %c Ewa Lemańska - Lewandowska.
650 9 %a Nauczyciele %x socjologia %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Dyscyplina szkolna
773 0 # %i // %t Edukacja. - %w (CIECH 002)0831900169686 %g 2011, nr 2, s. 21-28
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832800324079 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (19/04/2017) %d a_s (19/04/2017) %c mo (19/04/2017 ; 000, 040, 100+)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies