Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wychowanie w praktyce szkolnej : scenariusze godzin wychowawczych dla klas IV-VI szkoły podstawowej

Tytuł:
Wychowanie w praktyce szkolnej : scenariusze godzin wychowawczych dla klas IV-VI szkoły podstawowej
Temat:
Godzina wychowawcza - metody
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Warszawa : Difin
ISBN:
9788380851184
Seria:
Engram
Opis fizyczny:
250 s. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01029cam#a2200265#i#4500
001 0832800321235
003 CIECH 002
005 20230508120952.5
008 170110s2016####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380851184
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
080 # %a 37.018.2
245 0 0 %a Wychowanie w praktyce szkolnej : %b scenariusze godzin wychowawczych dla klas IV-VI szkoły podstawowej / %c red. nauk. Teresa Zubrzycka-Maciąg.
260 # %a Warszawa : %b Difin, %c 2016.
300 %a 250 s. : %b il. ; %c 24 cm.
490 1 %a Engram
650 9 %a Godzina wychowawcza %x metody
655 9 %a Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
700 1 # %a Zubrzycka-Maciąg, Teresa. %e Red.
830 0 %a Engram
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832800321235 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8085-118-4
980 %a 37.018.2 %y Wychowanie w szkole
981 1 %a 37.018.2
999 %b bl (16/01/2017) %d bl (16/01/2017) %c bl (16/01/2017 ; 000, 040) %r 2016

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 56162
Sygnatura:
M Godz. wychowawcze Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies