Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zrozumieć, czego uczniowie nie rozumieją - o dysleksji rozwojowej

Tytuł:
Zrozumieć, czego uczniowie nie rozumieją - o dysleksji rozwojowej
Autorzy:
Ilska, Paulina
Temat:
Dysleksja i dysgrafia
Dziecko - rozwój psychofizyczny - zaburzenia
Szukaj w:
Remedium. - 2016, nr 7/8, s. 32-33
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00736caa#a2200169#i#4500
001 0832700320182
003 CIECH 002
005 20230508120947.5
008 161220s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Ilska, Paulina.
245 0 0 %a Zrozumieć, czego uczniowie nie rozumieją - o dysleksji rozwojowej / %c Paulina Ilska.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Dziecko %x rozwój psychofizyczny %x zaburzenia
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (BPMLA)0832500287923 %g 2016, nr 7/8, s. 32-33
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832700320182 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (20/12/2016) %d a_s (20/12/2016) %c mo (29/12/2016 ; 000, 040, 100+)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies