LDR |
|
|
02076cam#a2200469#i#4500 |
001 |
|
|
0832700315023 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508120925.5 |
008 |
|
|
160519s2015####pl#a###f#f###|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2016/17475 |
020 |
|
|
%a 9788364915314 |
020 |
|
|
%a 9788364915307 |
035 |
|
|
%a b52106408 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d CIECH 002 %d CIECH 002 |
080 |
# |
|
%a 37.091.2-057.16 |
080 |
# |
|
%a 37.091.321 |
080 |
# |
|
%a 37.07 |
084 |
|
|
%a 03 |
245 |
0 |
0 |
%a Jak wspomagać pracę szkoły? : %b poradnik dla pracowników instytucji systemu wspomagania. %n Z. 1, %p Założenia nowego systemu doskonalenia nauczycieli / %c [red. prowadząca Marianna Hajdukiewicz]. |
246 |
3 |
0 |
%a Założenia nowego systemu doskonalenia nauczycieli. |
260 |
|
|
%a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2015. |
300 |
|
|
%a 36 s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent. |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia. |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier. |
504 |
|
|
%a Bibliogr., netogr. s. 35-36. |
536 |
|
|
%a Współfinansowanie: Unia Europejska. |
648 |
|
9 |
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Nauczyciele %x doskonalenie zawodowe |
650 |
|
9 |
%a Nauczyciele %x szkolenie |
650 |
|
9 |
%a Szkolnictwo %x zarządzanie |
655 |
|
9 |
%a Poradniki |
700 |
1 |
# |
%a Hajdukiewicz, Marianna. %e Red. |
710 |
2 |
# |
%a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %4 pbl. |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832700315023 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-64915-31-4 (z. 1) |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-64915-30-7 (całość) |
980 |
|
|
%a 37.091.2-057.16 %y Nauczyciele. Wychowawcy. Status zawodowy nauczyciela. Rozwój zawodowy. Awans zawodowy nauczyciela |
980 |
|
|
%a 37.091.321 %y Praca nauczyciela. Organizacja pracy nauczyciela |
980 |
|
|
%a 37.07 %y Zarządzanie placówkami oświatowymi. Administracja szkolna. Stosunki z innymi instytucjami |
981 |
1 |
|
%a 37.091.2-057.16:37.091.321:37.07 |
999 |
|
|
%b mo (22/09/2016) %c mo (22/09/2016 ; 040, 500-, 920) %c mo (22/09/2016 ; 040, 080+, 980+, 981+) %d mo (22/09/2016) %r 2015 |