LDR |
|
|
02011cam#a2200433#i#4500 |
001 |
|
|
0832700314227 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20230508120920.5 |
008 |
|
|
160519s2015####pl#a###f#####|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2016/17507 |
020 |
|
|
%a 9788364915451 %z 9788364915437 |
035 |
|
|
%a b52105581 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d BPPUL |
080 |
# |
|
%a 37.091.113 |
080 |
# |
|
%a 331.108.4 |
080 |
# |
|
%a 37.091 |
084 |
|
|
%a 03 |
245 |
0 |
0 |
%a W drodze do przywództwa edukacyjnego : %b wybór materiałów z projektu "Przywództwo i zarządzanie w oświacie, system kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek" / %c wybór i oprac. Alicja Kapcia, Małgorzata Wojnarowska. |
260 |
|
|
%a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2015. |
300 |
|
|
%a 156 s. : %b il. ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent. |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia. |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier. |
500 |
|
|
%a Na książce wyłącznie błędny ISBN. |
504 |
|
|
%a Bibliogr. przy niektórych rodz. |
536 |
|
|
%a Współfinansowanie: Unia Europejska. |
648 |
|
9 |
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Dyrektorzy szkół %x doskonalenie zawodowe %z Polska |
650 |
|
9 |
%a Szkolnictwo %x organizacja %z Polska %y 21 w. |
700 |
1 |
# |
%a Kapcia, Alicja. %e Oprac. |
700 |
1 |
# |
%a Wojnarowska, Małgorzata. %e Oprac. |
710 |
2 |
# |
%a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %4 pbl. |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832700314227 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-64915-45-1 %z ISBN 978-83-64915-43-7 |
980 |
|
|
%a 37.091.113 %y Dyrekcja. Kierownictwo szkół (placówek oświatowych). Mianowanie, nominacja, wybór |
980 |
|
|
%a 331.108.4 %y Rozwój zawodowy. Kariery zawodowe. Ocena pracowników. Popieranie młodej kadry. Doskonalenie zawodowe |
980 |
|
|
%a 37.091 %y Organizacja instytucji oświatowych. Organizacja szkolnictwa |
981 |
1 |
|
%a 37.091.113:331.108.4:37.091](438) |
999 |
|
|
%b iza (18/07/2016) %c iza (18/07/2016 ; 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d iza (18/07/2016) %r 2015 |