Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategiczne zarządzanie marką : kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Tytuł:
Strategiczne zarządzanie marką : kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Autorzy:
Keller, Kevin Lane
Temat:
Firma (nazwa) - marketing
Zarządzanie strategiczne
Rok wydania:
2015
Wydawca:
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business
ISBN:
9788326480294
Opis fizyczny:
717 s. : il. ; 31 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00967nam#a2200253#i#4500
001 0832700311977
003 BPPLO
005 20230508120909.2
008 160414s########pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788326480294
040 %a BPPLO %c BPPLO %e PNN
080 # %a 339.138
100 1 %a Keller, Kevin Lane.
245 1 0 %a Strategiczne zarządzanie marką : %b kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie / %c Kevin Lane Keller ; wstęp do wyd. pol. Jacek Kall.
260 %a Warszawa : %b Oficyna a Wolters Kluwer business, %c 2015.
300 %a 717 s. : %b il. ; %c 31 cm.
504 %a Indeks.
650 9 %a Firma (nazwa) %x marketing
650 9 %a Zarządzanie strategiczne
700 1 # %a Kall, Jacek. %e Wstęp
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832700311977 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-264-8029-4
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
999 %b es (14/04/2016) %d es (14/04/2016)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 40175
Sygnatura:
MPLO 40175 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies