Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Keep talking : communicative fluency activities for language teaching

Tytuł:
Keep talking : communicative fluency activities for language teaching
Autorzy:
Klippel, Friederike
Temat:
Język angielski - nauczanie
Rok wydania:
1987
Wydawca:
Cambridge : Cambridge University Press
ISBN:
0521278716
Seria:
Cambridge Handbooks for Language Teachers
Opis fizyczny:
[6], 202 s. : il. ; 25 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01034nam#a2200289#i#4500
001 0832700309870
003 CIECH 002
005 20230508120901.9
008 160308s########pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 0521278716
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
041 0 # %a eng
080 # %a 811.111
100 1 %a Klippel, Friederike.
245 1 0 %a Keep talking : %b communicative fluency activities for language teaching / %c Friederike Klippel.
250 %a 5 print.
260 %a Cambridge : %b Cambridge University Press, %c 1987.
300 %a [6], 202 s. : %b il. ; %c 25 cm.
490 1 %a Cambridge Handbooks for Language Teachers
650 9 %a Język angielski %x nauczanie
655 9 %a Poradniki dla nauczycieli
830 0 %a Cambridge Handbooks for Language Teachers
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832700309870 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 0-521-27871-6
980 %a 811.111 %y Język angielski
981 1 %a 811.111
999 %b mo (08/03/2016) %d mo (08/03/2016)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 55165
Sygnatura:
M 811 ang. Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.