Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategia marketingowa : instrukcja budowy silnej marki

Tytuł:
Strategia marketingowa : instrukcja budowy silnej marki
Autorzy:
Tesławski, Maciej
Temat:
Firma (nazwa) - marketing
Znaki towarowe - zarządzanie
Rok wydania:
2015
Wydawca:
Lublin : Słowa i Myśli
ISBN:
9788363566418
Opis fizyczny:
282 s. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01044nam#a2200265#i#4500
001 0832700309821
003 BPPLO
005 20230508120900.8
008 160307s########pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788363566418
040 %a BPPLO %c BPPLO %e PNN
080 # %a 339.138
100 1 %a Tesławski, Maciej.
245 1 0 %a Strategia marketingowa : %b instrukcja budowy silnej marki / %c Maciej Tesławski wraz z: Dagmara Dłużniewska, Maurycy Graszewicz, Marcin Kalkhoff.
260 %a Lublin : %b Słowa i Myśli, %c 2015.
300 %a 282 s. : %b il. ; %c 24 cm.
650 9 %a Firma (nazwa) %x marketing
650 9 %a Znaki towarowe %x zarządzanie
700 1 # %a Dłużniewska, Dagmara. %e Współautor
700 1 # %a Graszewicz, Maurycy. %e Współautor
700 1 # %a Kalkhoff, Marcin. %e Współautor
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832700309821 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-63566-41-8
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
999 %b es (07/03/2016) %d es (07/03/2016)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 40174
Sygnatura:
MPLO 40174 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.